استانداری خراسان رضوی در چارچوب فعالیت در سامانه" انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات" رتبه نخست را در بین تمام دستگاه‌های اجرایی کشور کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، پایگاهی فعال در بستر اینترنت است که دولت جمهوری اسلامی ایران به منظور استفاده تمامی شهروندان برای دسترسی آزادانه به اطلاعات نهاد‌های دولتی و حکومتی ایجاد کرده است.

۱۱ هزار و ۷۳ دستگاه و نهاد دولت جمهوری اسلامی ایران در "سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات" عضویت و فعالیت دارند.

بنا بر اعلام روز سه‌شنبه اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی این رتبه پس از ارزیابی کشوری فعالیت‌ها و اقدامات همه دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های سطح کشور در ارتباط با سامانه انتشار و دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات، به این استانداری تعلق گرفت.

بر این اساس استانداری خراسان رضوی هم‌اینک در مقام پاسخگویی به شهروندان در قالب فعالیت در سامانه "انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات" جایگاه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید


کسب این رتبه از سوی استاندار خراسان رضوی در حالی است که همین نهاد عالی مدیریتی اجرایی تا پایان پارسال با ثبت ۲۸ درصد پاسخگویی به شهروندان، رتبه ۵۰۰ را در مقایسه با دیگر دستگاه‌های کشور در "سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات" داشته است.

این جهش نشانگر اقدامات مضاعف و تلاش پیگیر استانداری خراسان رضوی در ارتقاء جایگاه این نهاد در پاسخگویی به شهروندان، انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات است.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.