بازیکن سابق تیم ملی تکواندو گفت: ملی پوشان تکواندوی کشورمان می‌توانستند ۴ سهمیه المپیک را کسب کنند.

بهزاد خداداد بازیکن سابق تیم ملی تکواندوی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   درباره تعداد سهمیه‌های  ملی پوشان ایران در المپیک توکیو بیان کرد: از تکواندوکاران در این چند سال انتظار می‌رود بهتر از دستاورد کنونی عمل کنند و آنطور که باید به نظر من نتایج حاصل نشده است. من اعتقاد دارم با توجه به پتانسیلی که داشتیم می‌توانستیم ۴ سهمیه المپیک را به دست بیاوریم؛ اما امیدوارم با همین ۲ سهمیه در بخش مردان بهترین نتیجه را کسب کنیم که البته دور از دسترس هم نخواهد بود و برای میر هاشم حسینی و آرمین هادی پور در المپیک آرزوی موفقیت می‌کنم.  

او درباره شرایط بانوان برای کسب سهمیه المپیک اظهار کرد: یک مسابقه کسب سهمیه آسیایی در بخش بانوان باقی مانده است که کادر فنی در زمینه اعزام بازیکنان باید هوشیار عمل کند، چرا که در وزن‌هایی که ما قصد داریم بازیکن اعزام کنیم کشور‌های شرق آسیا هم اعزام خواهند داشت و تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک انجام می‌دهند. قطعا با برنامه ریزی دقیق می‌توان به کسب سهمیه در بخش بانوان امیدوار بود.

خداداد در مورد برگزاری اردو‌های تیم ملی در هفته آتی بیان کرد: رقیبان ما اردو‌های تیم ملی را آغاز کرده اند. امیدوارم با تمرینات مستمر و برنامه ریزی خوب،   تکواندوی ایران نماینده شایسته‌ای در المپیک باشد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار