مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از برگزاری آزمون جامع ادواری بخش فرهنگ و هنر در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کاظم احمدی مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: سومین آزمون جامع و سی و دومین آزمون ادواری استاندار‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر شاخه کاردانش در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ برگزار می‌شود.

او افزود: داوطلبان آزمون جامع می‌توانند با مراجعه به مراکز مهارت‌آموزی که ثبت اطلاعات پایه‌ای خود را قبلاً در سامانه آزمون هنر انجام داده‌اند نسبت به ثبت نام برای آزمون روز جمعه ۲۸ شهریور ماه جاری اقدام نمایند.


بیشتر بخوانید


احمدی اضافه کرد: آزمون جامع مذکور شامل کلیه فراگیران ورودی مهر و دی ماه سال ۹۸ می‌باشد که تا زمان برگزاری آزمون، استاندارد‌های مهارتی خود را در مراکز مهارت‌آموزی به پایان رسانیده‌اند.

او ادامه داد: تمامی غایبین و مردودین سنوات گذشته که حدأقل در یکی از آزمون‌های جامع شرکت کرده باشند مجاز به معرفی و شرکت در این آزمون خواهند بود.

احمدی با اشاره به اینکه داوطلبان شرکت کننده در آزمون ادواری می‌توانند از روز امروز سه شنبه ۱۱ تا روز یکشنبه ۲۳ شهریور ماه در سامانه آزمون هنر ثبت نام نمایند گفت: تاریخ و مکان برگزاری آزمون‌های عملی متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار