مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۱۱ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۱۱ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

شناسایی و انهدام ۱۵ کومه شکارچیان غیرمجاز کبک در خلخال

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال از شناسایی و انهدام ۱۵ کومه شکارچیان غیرمجاز کبک در منطقه حفاظت شده آق داغ شهرستان خلخال خبر داد.

مهدی کسائی گفت: مامورین اجرائی پاسگاه محیط بانی برندق با اجرای گشت و کنترل مداوم در منطقه حفاظت شده آق داغ موفق به انهدام ۱۵ کومه (پوری) شدند.

او افزود: محیط بانان پاسگاه برندق در طی یک هفته گذشته با پایش محل چشمه ها، آبگیر‌ها و آبشخور‌های موجود در منطقه حفاظت شده آق داغ در بخش خورش رستم موفق به شناسایی و انهدام بیش از ۱۵ کومه (پوری) شکارچیان غیرمجاز شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال بیان کرد: دوستداران محیط زیست در صورت مشاهده این نوع شکار غیر مجاز در مناطق آزاد و تحت مدیریت این شهرستان، می‌تواند با سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ محیط زیست تماس و اطلاعات و گزارش خود را ارائه نمایند.

منطقه حفاظت شده آق داغ به مساحت ۸۸ هزار هکتار به دلیل تنوع زیستی و وجود گونه‌های نادر گیاهی و جانوری مهم‌ترین منطقه تحت مدیریت استان اردبیل است.

حادثه رانندگی در اردبیل ۵ کشته و مجروم برجای گذاشت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اردبیل از برخورد ۳ خودرو در جاده مشگین شهر -اهر " سه راهی "میرکندی" خبر داد و گفت: این حادثه ۲ کشته و ۳ مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ سیدمحمد صفوی اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در جاده مشگین شهر - اهر سه راهی امیرکندی، بلافاصله ماموران انتظامی و امدادی به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند این حادثه در اثر برخورد شدید ۳ خودرو پراید، پیکان و پژو ۴۰۵ رخ داده است که در این حادثه راننده و یکی از سرنشینان خودروی پراید در دم جانباخته و ۳ نفر دیگر مصدوم و به بیمارستان اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: بی احتیاطی از جانب راننده پراید و انحراف به چپ علت این حادثه اعلام شده است.

سرهنگ صفوی افزود: رانندگان به توصیه‌های ترافیکی پلیس توجه ویژه داشته و مشارکت با پلیس و قانونمندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی تلقی کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.