رئیس هیات فوتبال استان اردبیل از حضور ۵ داور استان اردبیل در لیگ برتر فوتبال و فوتسال کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صمد نوتاش، رئیس هیات فوتبال استان اردبیل در مراسم تجلیل از داوران فوتبال وفوتسال استان به مناسبت روز جهانی داور از حضور ۵ داور استان اردبیل در لیگ برتر فوتبال و فوتسال کشور خبر داد و گفت: دو داور اردبیل حجتی و شاکر در لیگ برتر فوتبال کشور و فروتن و افضلی هم درلیگ برتر فوتسال کشور قضاوت می‌کنند.

او بیان کرد: خانم ژاله طوفان پور نیز داور بین المللی اردبیل در بانوان است که درلیگ برتر فوتبال بانوان کشور قضاوت می‌کند وسابقه قضاوت درمیادین بین المللی را دارد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: داوری فوتبال وفوتسال استان اردبیل رشد و توسعه خوبی داشته است و داوران با استعدادی از استان درلیگ‌های مختلف فوتبال و فوتسال کشور قضاوت می‌کنند.

نوتاش از تلاش و پیگیری برای حضور داوران اردبیل در سطح بین المللی خبر داد و افزود: داوران اردبیل شایستگی حضور در سطح‌های بین المللی قضاوت را دارند.

رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان اردبیل نیز گفت: برگزاری دوره‌های داوری با حضور مدرسان مطرح برگزار شده و این دوره‌ها در استان اردبیل تداوم می‌یابد.

ایرج امین فر تصریح کرد: داوران اردبیل علاوه بر لیگ برتر در لیگ یک، دو و سه حضور موفقی دارند و بسیار خوش درخشیدند.

او از حمایت‌های رئیس هیات فوتبال استان قدردانی کرد و گفت: رشد و توسعه داوری استان اردبیل در سایه حمایت‌های رئیس هیات فوتبال استان واستعداد‌های بالای داوران بوده است.

خاکپور، پیشکسوت داوری استان اردبیل نیز گفت: در این چند سال داوری فوتبال و فوتسال استان رشد خوبی داشته است و قضاوت‌های قابل قبول در لیگ‌های کشور داشتند.

او از حمایت‌های همه جانبه رئیس هیات فوتبال استان از داوران قدردانی کرد و افزود: بزرگترین آرزویم حضور یک تیم کامل داوری استان اردبیل در لیگ برتر فوتبال کشور است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.