رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی قم با رد موضوع کمبود گاز مایع در قم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مدتی است  موضوع صف‌های طولانی گاز ال پی جی برای خودرو‌ها و بازتاب آن در شبکه های اجتماعی ذهن مردم را درگیر مسئله کمبود گاز مایع در قم کرده است و در مواردی اخبار و شایعاتی در خصوص کمبود آن در برخی نقاط استان منتشر شد. 

موضوع را از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان قم پیگیری کردیم.

عبدالله شادمهر رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،با تاکید براین که کمبود گاز مایع نداریم گفت:گاز ال پی جی به دو صورت سنتی و الکترونیک توزیع می‌شود که متقاضیان مجاز هیچ مشکلی برای دریافت گاز ندارند.

او با اشاره به استفاده برخی از خودرو‌های گازسوز از گاز ال پی جی بیان کرد: این کار غیر مجاز و ممنوع است، برای خودرو‌ها گاز سی ان جی تایید شده خوردرو‌هایی که به صورت سنتی گاز دریافت می‌کنند که با مشکلاتی مواجه می‌شوند، اما تمام کسانی که در سامانه الکترونیک گاز دریافت می‌کنند هیچ مشکلی ندارند.

رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی قم گفت: از سال ۹۶ استارت کار تولید گاز مایع به صورت الکترونیک خورده است تا مصرف کنندگان مجاز مشکل و کمبودی برای استفاده از گاز ال پی جی نداشته باشند.

او با بیان این که مصرف کنندگان مجاز به دو دسته خانوار و غیر خانواده تقسیم می‌شوند، تصریح کرد: روستاییانی که دسترسی به گاز شهری ندارند و دامداران، دامپروران و ... مصرف کنندگان گاز مایع هستند که این افراد باید در سامانه فراورده‌های نفتی صدف به نشانی http://newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه و درخواست خود را اعلام کنند که پس از تایید استعلام درخواست دهنده گاز مایع بین متقاضیان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/غ /ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار