رئیس هیئت شطرنج خوزستان از درخشش نماینده استان در مسابقات شطرنج آنلاین کشوری که به مدت ۲ روز برگزار شد، خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالامیر خطیب زاده رئیس هیئت شطرنج خوزستان گفت: مسابقات شطرنج آنلاین با حضور شطرنج بازان ایرانی برگزار که نماینده استان موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد.

او افزود: در این مسابقات شطرنج بازان کشور‌های ایران، ازبکستان، ارمنستان، اتریش و هند در قالب ۱۰ تیم، به مدت ۲ روز به رقابت پرداختند که پس از تیم پاییز، تیم‌های "وی پرس" و "بی شاپ کاپ" عنوان دوم و سوم را کسب کردند.

خطیب زاده بیان داشت: مسابقات شطرنج با حضور ۱۳۰ بازیکن (یک استاد بزرگ و ۶ استاد بین المللی و ۹ استاد فیده) و ۶۰ بازیکن دارای ریتینگ بالای ۲ هزار و ۱۰۰ در سطح بسیار بالایی برگزار شد که در نهایت تیم شطرنج پاییز اهواز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

رئیس هیئت شطرنج خوزستان تصریح کرد: مسعود مصدق پور، علی راستبد، مهدی غلامی اوریمی، علیرضا دلیر، آرمان حاکمی، رضا محمدی، آیدین نجفی، امیرحسین کاشفی، مهدی حسینی پور و پارسا رادش ترکیب تیم پاییز را در این مسابقات تشکیل و در بخش انفرادی این رقابت ها، عبدالمالک عبدی سالیمو از کشور ازبکستان به عنوان قهرمانی دست یافت همچنین مسعود مصدق پور و علی راستبد هر ۲ از مدرسه شطرنج پاییز مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به وجود بیماری کرونا تصریح کرد: مسابقات شطرنج همچنان در کشور برقرار و شطرنج بازان به صورت آنلاین با حریفان خود به رقابت می‌پردازند همچنین شطرنج این استان همواره جزو استان‌های برتر کشور است و در سال‌های اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده است.

انتهای پبام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.