شهردار منطقه هفت تبریز از اتمام آسفالت ریزی سه راهی سردرود تا پل تراکتور سازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدعلی سلیمی شهردار منطقه هفت تبریز با اشاره به عملیات صورت گرفته گفت: عملیات آسفالت ریزی در قالب روکش بوده که از سه راهی سردرود تا پل تراکتورسازی با صرف هزار و ۷۰۰ تن آسفالت انجام شد.

اوانجام این عملیات را طی سه روز کاری عنوان کرد و افزود: این مسیر از جمله مسیرهای اصلی و پر تردد منطقه است که شاهد بارترافیکی بالا به صورت شبانه روزی بوده و نه تنها در مسیر ترانزیت واقع شده بلکه مسیر تردد صنعت کاران و کارگران نیز هست.

اودر ادامه گفت: برای سرعت بخشیدن به عملیات آسفالت ریزی در این مسیر که جزو شریان های اصلی منطقه بوده، نیروهای فنی و عمرانی به صورت شبانه و مستمر فعالیت کرده و در نهایت طی سه روز کاری آن را به اتمام رساندند تا کمترین اختلال در تردد شهروندان محترم ایجاد شود.

شهردار منطقه با تاکید بر اینکه تامین آسایش و رفاه شهروندان جزو دغدغه ها و اولویت های مدیریت شهری این منطقه است، اظهار داشت: با نزدیک شدن فصل سرما و بارندگی عملیات آسفالت ریزی با سرعت تمام ادامه دارد و طی هفته جاری محدوده دیزل آباد بلوار ملت، حد فاصل پل شهید کسایی تا فلز کاران عملیات آسفالت ریزی انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.