مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:از ابتدای مرحله دوم رزمایش ایران همدل بیش از ۱۸ هزار پرس غذای گرم و قریب به ۳ هزار سبد معیشتی به ارزش ۱۷ میلیاردو ۵۸۶ میلیون ریال تهیه و در بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شده است.

 طرح اطعام به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) ویاران با وفایش گفت:محرم ماه تحول آفرین و نام امام حسین (ع) برای انسان قدرت وقوت می‌آورد لذا همه ما بایستی به وظیفه خود آشنا و متناسب با مرام و مسلک امام حسین (ع) حرکت کنیم.

او با بیان اینکه محرم درس دلدادگی، ایثارگری، آزادگی وایستادگی در مقابل ظلم وستم را به ما می‌آموزد، گفت: اگر نگاه عاشورایی باشد می‌توان کار‌های زیبا وخوبی در حوزه خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان انجام داد و اکثریت کار کمیته امداد دلی و اعتقادی است که با روحیه جهادی وبه صورت بسیجی وار انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از توزیع ۲ هزار ۹۶۱ بسته معیشتی و ۱۸ هزار و ۵۴۶ پرس غذای گرم در بین نیازمندان وخانواده‌های تحت حمایت از ابتدای مرحله دوم رزمایش ایران همدل، تاکنون خبر داد و افزود:ارزش این تعداد غذا وسبد‌های معیشتی بیش از ۱۷ میلیارد ریال است که توسط خیران، نیکوکاران ومراکز نیکوکاری فعال استان تامین شده است.

صفری از آمادگی دفاتر ۱۴ گانه کمیته امداد و ۱۰۹ مرکز نیکوکاری برای دریافت وتوزیع نذورات هم استانی‌های زنجانی در بین نیازمندان خبرداد و افزود: مردم نیکوکار و خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷*با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۶۶۶ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد بانک ملی کمک‌های خود را به نیازمندان اهداء نمایند.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.