استاندار اردبیل گفت: در سال جهش تولید برای توسعه و احیای شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان در فاز اول دو ساله هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان سفر معاون صمت به استان و بازدید از پروژه‌های شهرک صنعتی گفت: ۵۰ درصد این اعتبارات از محل استانی و ۵۰ درصد دیگر از محل متمرکز که در اختیار سازمان شهرک‌های صنعتی کشور است در فاز اول و در طول دو سال بصورت فاز به فاز هزینه می‌شود.

او با بیان اینکه توجه به زیرساخت‌ها و توسعه شهرک‌های صنعتی موجب رونق تولید و افزایش انگیزه صنعتگران و سرمایه گذاران می‌شود افزود: زیرساخت‌های شهرک صنعتی شماره ۲ اعم از احیا و مرمت معابر اصلی، راه اندازی فاز سوم این شهرک و توسعه تصفیه خانه آن در اولویت اصلی قرار گرفت.

استاندار اردبیل تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی اردبیل تقاضا محور شده و در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل تنها ۷ هکتار زمین در زون‌های مختلف وجود دارد که خوشبختانه متقاضی زیادی دارد.

بهنام جو ادامه داد: برای مرمت و بازسازی معابر این شهرک ۱۰ پیمانکار در حال حاضر فعال هستند و بنیاد مسکن نیز بخشی از معابر را بازسازی می‌کند.

او با اشاره به اینکه در توسعه تصفیه خانه شهرک صنعتی اردبیل ۲ اقدامات خوبی انجام شده است اظهار کرد: در سال‌های گذشته مدول اول تصفیه خانه اجرا شده و در حال حاضر عملیات اجرایی مدول دوم آغاز و در حال انجام است.

استاندار اردبیل همچنین در رابطه با آغاز عملیات اجرایی فاز سوم شهرک صنعتی ۲ اردبیل گفت: این شهرک تقاضا محور بوده و برای توسعه آن نیاز به اعتبار ویژه داشتیم که با موافقت رییس سازمان برنامه و بودجه و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک ۲۰۰ هکتار به این شهرک افزوده می‌شود و همچنین مشکل برق و آب با توافق و همکاری دستگاه‌های ذیربط مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.