به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
ساری ،حسین اصغرزاده معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان
صنعت، معدن و تجارت مازندران، گفت: با استقرار سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی(سامانه سیمبا)، ظرفیتی خوبی برای هماهنگی میان سازمانهای متولی بازرسی ایجاد گردید به گونهای که در این سامانه کلیه
فعالیتهای بازرسی تشکیل و ارسال پرونده برای رسیدگی به شکل الکترونیکی انجام میشود.
او افزود: با توجه به ارزیابی عملکرد این سامانه از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور، سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران توانسته است در بین سازمانهای صمت استان ها، در چند مرتبه رتبه نخست را کسب کند.
اصغرزاده گفت: شهروندان مازندرانی در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تقلب، احتکار، عدم درج قیمت میتوانند موارد را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام نمایند.
این سامانه در حال حاضر در کل کشور و در مازندران و شهرستانهای استان نیز استقرار یافته و امکان ارسال گزارشهای بازرسی به دستگاههای رسیدگی کننده از جمله تعزیرات را دارد.
انتهای پیام/س