مدیران باشگاه پرسپولیس به بیرانوند قول دادند که مطالبات او را به زودی پرداخت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی علیرضا بیرانوند از تیم فوتبال پرسپولیس تهران، خبری منتشر شد که سرخ‌ها قرار است حدود یک میلیارد تومان از پول قرارداد این بازیکن را پرداخت نکنند.

مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس در این باره بیان کرد که به بیرانوند قول می‌دهیم که پول او را به زودی پرداخت خواهیم کرد و مشکلی در اینباره وجود ندارد.

او افزود: متمم قرارداد این بازیکن در سازمان لیگ ثبت نشده بود و پرداخت به این بازیکن هم قانونی نبود، اما درصدد هستیم تا این پول را به بیرانوند بدهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۸:۳۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
بازگذاشتن دست FIFA به عنوان نهادی که مظهر فساد و تبانی هست و در جریان واگزاری میزبانی جام های جهانی برای خودش آبرو ریزی درست میکنه اصلا کار عاقلانه ای نیست.متاسفانه برخی مسئولین فدراسیون فوتبال به پشتگرمی فشار این نهاد ورزشی به دولتها برای عدم دخالت در کار روسای فدراسیون دست به هرگونه حیف و میل در بیت المال وسرمایه کشور زده اند این در واقع همان نسخه ورزشی سند توسعه هزاره سازمان ملل هست که برای کشورهای مختلف در قالب نظم نوین جهانی پیچیده شده است.باید در انتخاب رئیس و کارکنان فدراسیون فوتبال شورایی از افراد فوتبالی مدیر وپاکدست وبدون سیاسی کاری تشکیل داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
عمرا بهش بدن اینا گریه برانکو هم دراوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
پس اون مطالبی که در مورد پرداخت مطالبات به بیرانوند گفته شد،دروغ بود؟
آخرین اخبار