استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی درگذشت علی بخش جهانبخش استاندار اسبق این استان را تسلیت گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی درگذشت علی بخش جهانبخش استاندار اسبق این استان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر درگذشت برادر ارجمند و همکار ارزشمندم جناب آقای علی‌بخش ‌جهانبخش، استاندار اسبق سیستان و بلوچستان موجب اندوه قلبی و تأثر بسیار اینجانب شد.

مرحوم جهانبخش در طول حدود سه سال خدمت صادقانه در استان سیستان و بلوچستان، منشا خدمات ماندگار بسیاری در این خطه از میهن اسلامی بود که یقینا خاطره زحمات این برادر ارزشمند برای همیشه در خاطر مردم قدرشناس این سامان به یادگار خواهد ماند. لیکن، این وعده پروردگار است که همه‌ی ما روزی به سوی او باز خواهیم گشت و در این رجعت بی بازگشت، خوشا به آنان که اعمال صالحشان گرانبهاترین توشه سفر آخرتشان است.

اینجانب درگذشت آن برادر خدوم و ساعی را به عموم مردم سیستان و بلوچستان و فرزندان و خاندان آن مرحوم تسلیت عرض کرده و برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

علی‌بخش جهانبخش در دولت دوم مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از تاریخ ۲۸دی۱۳۷۳ تا ۲۹ مهر ۱۳۷۶ استاندار سیستان و بلوچستان بود.

پیکر وی در تهران تشییع و به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار