رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: مجیدی با ما قرارداد دارد و تمامی اعضا هم به او علاقه‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل زاده رئیس هئیت مدیره باشگاه استقلال پس از پایان جلسه اعضای هیئت مدیره در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  سفر سعادتمند به ایتالیا مبنی بر این بود تا رقم قرارداد استراماچونی را کسر کند و به همین دلیل با او مذاکره داشته است.

او ادامه داد:سه روز دیگر بازی داریم و تمام فکر ما روی دیدار مقابل تراکتور است.

خلیل زاده درباره اینکه پس از جدایی فرهاد مجیدی چه گزینه‌ای مد نظر مدیران استقلال برای هدایت تیمشان است، افزود: اصلا چنین موضوعی نیست و این بحث‌ها وجود ندارد. مجیدی با ما قرارداد دارد و ما نمی‌توانیم قضاوت کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: گزارش مدیر عامل باشگاه مبنی بر مذاکره با استراماچونی در راستای کسر قرارداد او بود. همچنین تامین منابع مالی در دستور کار جلسه امروز قرار گرفت. زمانی که نزدیک به بازی فینال قرار داریم  نیاز است تا آرامش داشته باشیم. همه در مجموعه باشگاه به کار خودشان ادامه می‌دهند و طبق صحبت‌های سعادتمند هیچ استعفایی به باشگاه استقلال نرسیده است. مجیدی مربی بزرگی بوده و مدیرعامل برای او احترام قائل است و من شخصا او را دوست دارم.

خلیل زاده بیان کرد:در جلسه امروز بحث‌های شدیدی را درباره پرداخت بازیکنان قبلی و فعلی و همچنین تمدیدی‌ها داشتیم.


بیشتر بخوانید


او درباره اینکه آیا مجیدی لیستی به باشگاه ارائه داده یا خیر افزود: درباره چنین چیزی امروز بحث نشد و لیست بازیکنان باید به مدیرعامل تحویل داده شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره پرداختی کارگزار گفت: کارگزار رقمی را پرداخت کرده است و قرار بر این شده کار‌های دیگری هم انجام شود و پس از بازی فینال در یک نشست پاسخگوی سوالات خواهم بود.

خلیل زاده درباره اینکه گزارش جلسه سعادتمند و استرا چه بوده گفت:به نظرم نتیجه جلسه درباره بحث بدهی‌ها بد نبوده است. مصوبه هیئت مدیره بر اساس این بود که او بابت بدهی با استراماچونی مذاکره کند که باید بگویم مدیرعامل با دست پر از ایتالیا برگشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار