مراسم معارفه سرمربی جدید شهرخودرو برگزار شد/ رحمتی: دروازه‌بان جذب نکنیم، خودم درون دروازه می‌ایستم

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: مشهد را شهر دوم خودم می‌دانم و خوشحالم که اولین مربیگری‌ام هم از این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم معارفه سید مهدی رحمتی سرمربی جدید تیم فوتبال شهرخودرو در منزل آباد مشهد و با حضور وحید علیپور قائم مقام باشگاه، شماری از هواداران این تیم و بازیکنان برگزار شد.

سید مهدی رحمتی در اولین تمرین تیم فوتبال شهرخودرو به عنوان سرمربی در جمع خبرنگاران گفت: اول باید از مجموعه شهرخودرو و شخص حمیداوی تشکر کنم که به من اعتماد کرد و این وظیفه سنگین را به من سپرد. مشهد را شهر دوم خودم می‌دانم و خوشحالم که اولین مربیگری‌ام هم از این شهر آغاز شد.

رحمتی در مورد وضعیت قرارداد بازیکنان تیم گفت: با صحبت‌هایی که با حمیدوای داشتیم به جز صادقی و قاضی همه بازیکنان قرارداد دارند. اگر بازیکنی قرار است جدا شود با هماهنگی من است تا بازیکنی که در آن پست مد نظرمان است را جذب نکرده ایم، بازیکنی از تیم جدا نمی‌شود. اکبر صادقی کاپیتان تیم است و در خدمت او هستیم. مشکل و نگرانی خاصی در این مورد نیست. دغدغه اصلی باشگاه و خودم این بوده که بازیکنان مورد نظر جذب شوند و لیستی به حمیداوی داده ام و او هم در تلاش است که این بازیکنان جذب شوند.


بیشتر بخوانید


سرمربی جدید شهرخودرو در مورد غیبت مرادمند گفت: از فردا در خدمت او هستیم، تمامی بازیکنانی که فصل قبل بازی کردند در آسیا بازی خواهند کرد. مرادمند هم با باشگاه قرارداد دارند و اگر پیشنهاد خارجی هست باید به باشگاه مکتوب اعلام شود و من از آن بی خبر هستم.

رحمتی در مورد اینکه خودش به بازی ادامه خواهد داد یا نه اظهار داشت: در این زمینه با بزرگان فوتبال ایران و پیشکسوتان خودم مشورت کردم و اگر نتوانیم دروازه‌بانی جذب کنیم در لیگ آینده هم بازی خواهم کرد. در آسیا هم برای تیم بازی خواهم کرد.

او در مورد اینکه قصد دارد رکورد بازی کردن غلامپور را بشکند، گفت: تا روزی که بتوانم بازی می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار