بازیکن تیم فوتبال بارسلونا گفت: هیچ وقت به باشگاه نرفته ام تا درخواست کنم پیراهن مسی را به من بدهند.

بریتویت: هیچ وقت پیراهن مسی را درخواست نکردم/ امیدوارم او در بارسلونا بماندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از این که لیونل مسی اعلام کرد تمایلی به ادامه کار در تیم فوتبال بارسلونا ندارد و جدایی خود را از این باشگاه قطعی دانست، برخی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند مارتین بریتویت، مهاجم دانمارکی کاتالان‌ها درخواست کرده تا پیراهن مسی را به او بدهند.

مهاجم دانمارکی بارسلونا در واکنش به این موضوع، چنین درخواستی را تکذیب کرد و اظهار داشت: هیچ وقت به باشگاه نرفتم تا درخواست کنم پیراهن مسی را به من بدهند. کسانی که چنین داستان‌هایی را مطرح می‌کنند، به خیلی‌ها احترام نمی‌گذارند.

بریتویت درباره جدایی لیونل مسی از بارسلونا گفت: درباره مسی چیز‌های زیادی می‌نویسند و من نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد. فقط می‌توانم بگویم مسی به عنوان یک هم تیمی، بازیکن و انسان خوبی است. امیدوارم او در بارسلونا بماند، اما واقعا نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد؛ بنابراین بهتر است اظهار نظری نکنم.

او درباره قراردادش با بارسلونا گفت: ۴ سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارم و تاکنون درباره جدایی از باشگاه صحبت نکرده ام. اوقات خوبی در بارسلونا گذرانده ام و اینجا حس خوبی دارم. در حال حاضر تنها به آماده شدن برای فصل آینده فکر می‌کنم، زیرا می‌خواهم با بارسلونا افتخارات زیادی به دست بیاورم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار