کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : امروز و فردا، ممکن است در پاره‌ای نقاط از نواحی شمالی و مرکزی استان با رگبار خفیف و موقت باران نیز همراه شود.

احتمال بارش رگبار خفیف و موقت باران در کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ ارسطو محمدی کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت آب و هوایی استان طی هفته جاری، گفت : هوای استان تا پایان هفته صاف تا قسمتی ابری گاهی اوقات همراه با وزش باد خواهد بود.

او گفت : در روز‌های دوشنبه (امروز) و سه‌شنبه علاوه بر افزایش ابر، ممکن است در پاره‌ای نقاط از نواحی شمالی و مرکزی استان با رگبار خفیف و موقت باران نیز همراه شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه،افزود: دمای هوای روزانه، امروز و روز سه‌شنبه به طور نسبی کاهش می‌یابد؛ از چهارشنبه تا پایان هفته به طور مختصری افزایش خواهد یافت.

او حمیل را با حداقل دمای ۱۳ درجه خنک‌ترین و سومار را با حداکثر ۴۷ درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقطه استان اعلام کرد و گفت: دمای شهر کرمانشاه در این بازده زمانی حداقل ۱۸ و حداکثر ۳۸ درجه سانتی‌گراد بوده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.