فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، عزاداری امسال با رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و در کمال نظم و امنیت برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، گفت: قیام امام حسین (ع)، اسلام را بیمه کرد و اگر شهادت و قیام آن بزرگوار نبود، بدون شک الان هیچ اثری از اسلام ناب محمدی (ص) نبود.

وی افزود: بحمدالله با تدبیر و تلاش‌های صورت گرفته، عزاداری امسال با رعایت ضوابط و پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا و در کمال نظم و امنیت و بدون هیچ گونه مورد خاصی برگزار شد.

رئیس پلیس پایتخت با قدردانی از هیئات و تکایای عزاداری در همکاری با خادمان خود در نیروی انتظامی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، افزود: در ایام سوگواری و عزای سید و سالار شهیدان، یگان‌های انتظامی، ترافیکی و امدادی حضوری فعال و پر رنگ داشتند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با شروع محرم تمام مقر‌های پلیس پایتخت به نشانه عزا سیاهپوش شده‌اند و شال عزا گردن آویز کارکنان پلیس پایتخت شد، افزود: خدمتگزاری به عاشقان و محبان امام حسین (ع) را برای خود افتخار بزرگی می‌دانیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار