باشگاه منچستر سیتی برای جذب ستاره تیم فوتبال بارسلونا پیشنهاد اغوا کننده ای ارائه کرده است. 

پیشنهاد سیتیزن ها به بارسلونا برای جذب لیونل مسی؛ 3 بازیکن + 90 میلیون پوندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا پس از گذراندن یک فصل کابوس وار در نیوکمپ و اختلاف با بارتومئو، رئیس باشگاه، تصمیم گرفته از این تیم جدا شود و به حضور چندین ساله خود در جمع کاتالان‌ها پایان دهد.

این تصمیم ستاره آرژانتینی فوتبال دنیا را در شوک فرو برده و مسی حاضر نشده در دور جدید تمرینات تیمش شرکت کند تا نشان دهد بازی برابر بایرن مونیخ، آخرین حضور او در ترکیب آبی و اناری پوشان بوده و بر جدایی از بارسلونا مُصر است.

یکی از باشگاه‌هایی که پیش از این هم از مشتریان پر و پا قرص مسی به شمار می‌رفت و اکنون نیز از آن به عنوان مقصد احتمالی مسی نام برده می‌شود، منچستر سیتی است.

گواردیولا که در بارسلونا سابقه همکاری با مسی را داشته، نظر مثبتی روی جذب ستاره آرژانتینی دارد. باشگاه انگلیسی برای جلب رضایت بارسلونا، پیشنهاد ۹۰ میلیون پوندی به علاوه انتقال ۳ بازیکن خود به نیوکمپ را ارائه کرده است.

اریک گارسیا، گابریل ژسوس و برناردو سیلوا بازیکنانی هستند که در قبال جذب مسی، به بارسلونا پیشنهاد شده اند.

این در حالی است که بارسلونا اعلام کرده حق فسخ قرارداد لیونل مسی با این باشگاه ۷۰۰ میلیون یورو است و تیم خواهان جذب مهاجم ۳۳ ساله بارسلونا، باید این مبلغ را بپردازد.

از باشگاه‌های پاری سن ژرمن و یوونتوس ایتالیا به عنوان دیگر مشتریان مسی نام برده می‌شود، اما مشخص نیست که این باشگاه‌ها توان پرداخت هزینه فسخ قرارداد مسی با بارسلونا را داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار