رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: یک هزار و ۱۵۹ فقره پروانه بهره‌برداری از واحد‌های صنعتی استان سمنان صادر شد که با راه اندازی آن ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر مشغول به کار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از صدور یک هزار و ۱۵۹ فقره پروانه بهره‌برداری از واحد‌های صنعتی استان سمنان، خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این تعداد واحد صنعتی فرصت شغلی برای ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر در سطح استان فراهم‌شده است.

او با اشاره به اینکه طی هفت سال گذشته هفت هزار و ۶۶۲ واحد با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بخش معادن استان سمنان جواز تأسیس دریافت کردند، افزود: در این مدت درمجموع ۵۶۲ مجوز معدنی در استان صادرشده است.

علی تشنه دل بابیان اینکه از این تعداد مجوز معدنی، ۱۸۷ فقره پروانه اکتشاف، ۱۰۴ فقره گواهی کشف و ۲۷۱ فقره نیز پروانه بهره‌برداری است، اظهار داشت: با صدور این تعداد پروانه بهره‌برداری برای یک هزار و ۱۳۲ نفر در بخش معدن استان فرصت شغلی فراهم‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه درمجموع حدود ۴۵ هزار میلیارد ریال در حوزه صنایع و معادن استان سرمایه‌گذاری شده است، تصریح کرد: سهم صنایع استان از این میزان سرمایه‌گذاری ۴۴ هزار میلیارد ریال بود.

او گفت: تاکنون درمجموع هشت هزار و ۸۲۱ مجوز صنعتی در استان صادر شد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.