با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ۸ داروساز نمونه این دانشکده تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دکتر شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان درمراسم تقدیر از داروسازان نمونه دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در روزهای گذشته همه قسمت‌های دانشکده در مسیر مبارزه با ویروس کرونا تلاش کردند و هر کدام قسمتی از این بار سنگین را به دوش کشیدند.

او با اشاره به وظیفه سنگین معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان در روزهای مواجهه با کرونا بیان کرد: در این معاونت غیر از وظایف روزمره مثل بررسی سلامت مواد غذایی و آشامیدنی و سلامت و تامین دارو، وظایف حساسی نیز در قالب کنترل پاندمی بر دوش شما اضافه شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: در اوایل شیوع ویروس با بحران تامین مواد ضدعفونی‌کننده و اقلام حفاظت شخصی و داروهای موردنیاز روبرو شدیم و در همین راستا تصمیماتی شجاعانه همچون راه‌اندازی چندین کارگاه تولید مواد ضدعفونی گرفته شد و بعد از آن هم کار سخت نظارت بر توزیع این مواد در داروخانه‌ها برعهده شما بود.

دکتر سلمان زاده ادامه داد: در ابتدای راه آغاز اپیدمی ویروس، با بحران‌هایی مواجه بودیم که با همت، تلاش و زحمت شبانه‌روزی به سلامت از آنها عبور کردیم و شرایط فعلی را مدیون زحمات شما هستیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.