تراکم پیکسل دوربین آیفون ۱۲ افزایش نخواهد داشت

یکی از منابع آگاه اعلام کرد که اپل از همان تراکم پیکسلی قبلی خود در دوربین آیفون ۱۲ استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که اخبار متعددی درباره گوشی آیفون ۱۲ در فضای مجازی منتشر می‌شود که بسیاری از آن‌ها به پردازنده، باتری و نمایشگر این گوشی مربوط می‌شود. اما به جرئت می‌توان گفت یکی از محبوب‌ترین بخش‌هایی که در گوشی‌های آیفون وجود دارد با دوربین این گوشی‌ها در ارتباط است. به تازگی نیز اخباری درباره دوربین این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند شرکت اپل در گوشی جدید خود قصد افزایش نوع لنز یا همان میزان پیکسل دوربین خود را افزایش دهد.

به این ترتیب خبری که در گذشته مبنی بر افزایش تراکم پیکسل دوربین اصلی آیفون ۱۲ به ۶۴ مگاپیکسل منتشر شده بود به طور کامل رد می‌شود. علاوه بر این طبق اعلام منبعی که این خبر را منتشر کرده است، افزایش تراکم پیکسلی دوربین به ۶۴ مگاپیکسل تا سال ۲۰۲۱ نیز اتفاق نخواهد افتاد و شرکت اپل هیچگاه به طور ناگهانی این میزان تراکم پیکسلی عددی را به گوشی خود اضافه نخواهد کرد.

 آیفون ۱۲

عرضه گوشی آیفون ۱۲ با تراکم ۴۸ مگاپیکسلی

اما اخبار جدید منتشر شده از آیفون ۱۲ نشان می‌دهد شرکت اپل قصد دارد گوشی آیفون ۱۲ را با کیفیت ۴۸ مگاپیکسلی وارد بازار کند، اما این عدد مجموع کیفیت هر چهار لنز گوشی خواهد بود. بر اساس اطلاعاتی که از گوشی آیفون ۱۲ درز پیدا کرده است باید گفت این گوشی از دوربین سه گانه و یک لنز اسکنر LiDAR استفاده خواهد کرد که برای تشخیص فاصله در عکسبرداری به کار خواهدآمد و به کاربران امکان یافتن بهترین فاصله از سوژه را خواهد داد.

مدل‌های پرو آیفون ۱۲ به کاربران امکان تصویر برداری با قابلیت Smart HDR را خواهد داد که باعث می‌شود عکاسی در نور کم به میزان قابل توجهی بهبود یابد. علاوه بر این این گوشی توانایی زوم تا دو برابر بیشتر از آیفون ۱۱ را خواهد داشت. با این حال تمامی این موارد فعلا در حد شایعه‌ای است و باید تا زمان معرفی رسمی این گوشی توسط شرکت اپل منتظر ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پ
۱۱:۰۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
بجا اینکه از پیکسل یه گوشی آمریکایی حرف بزنی رادیو جوان از شرکت داخلی جی ال ایکس حمایت کنید
آخرین اخبار