رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان از اختصاص یک هزار و ۸۵۵ دستگاه انواع خودرو برای سرویس‌دهی دانش‌آموزان مدارس استان کردستان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدایوب فیض‌پور رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان گفت:امسال با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، بازگشایی مدارس و استفاده از سرویس‌های مدارس براساس وضعیت استان در زمینه شیوع کرونا و در قالب سه سناریو وضعیت قرمز، زرد و سفید است.

او  افزود: هم‌اکنون با توجه به اینکه استان کردستان در وضعیت زرد قرار دارد، فعالیت مدارس ترکیبی بوده و به صورت زوج و فرد خواهد بود لذا استفاده از سرویس‌های مدارس نیز بر همین اساس و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی است.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه امسال یک هزار و ۸۵۵ دستگاه خودرو برای سرویس‌دهی به دانش‌آموزان استان ساماندهی شده است، گفت: این خودرو‌ها شامل اتوبوس، مینی‌بوس، ون، میدل‌باس و تاکسی است که با ۲ هزار و ۹۱۷ راننده به حدود ۳۰ هزار دانش‌آموز خدمات ارائه می‌دهند.

او یادآور شد: این خودرو‌ها در قالب ۶۱ شرکت مسافربری برای سرویس‌دهی به دانش‌آموزان تعیین شده و در تمام این خودرو‌ها رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برای دانش‌آموزان و رانندگان ضروری است.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اختصاص ۱۰ میلیارد ریال از سوی استاندار برای تهیه ملزومات بهداشتی به آموزش و پرورش گفت: با این اعتبار پک‌های بهداشتی برای دانش‌آموزان مناطق روستایی و حاشیه استان تهیه خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.