مدیر آموزش و پرورش مراغه با اشاره به کمبود فضا‌های آموزشی در این شهرستان گفت: با بررسی وضعیت موجود و تشکیل جلسات متعدد، تاکنون ۶۰ کلاس درس جدید در این شهرستان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، آسیابی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: در قالب ساماندهی فضا‌های آموزشی، برای تعدادی از مدارس ۲ شیفته که از سال‌های قبل با مشکل مواجه بودند، فضا‌های آموزشی جدید ایجاد شده است.

او گفت: با توجه به ایجاد این فضا‌های آموزشی، تا حدود زیادی چالش کمبود فضای آموزشی برطرف شده اما، تلاش برای بهبود وضعیت کلاس‌های آموزشی مدارس انجام می‌شود.

آسیابی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، هیچ کلاس درسی بدون معلم نخواهد بود و اولیای محترم نگران وضعیت ایمنی و بهداشتی مدارس در این شهرستان نباشند.

او افزود: در راستای آماده سازی مدارس برای بازگشایی در قالب پروژه مهر، تمامی فضا‌های آموزشی این شهرستان آماده پذیرایی از دانش آموزان با در نظر گرفتن ضوابط بهداشتی هستند.

آسیابی گفت: رفع مشکلات آموزشی دانش آموزان در مدارس اولویت اول آموزش و پرورش این شهرستان بوده و در این راستا تلاش خواهد شد.

حدود ۵۱ هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در ۵۵۰ مدرسه دولتی و غیردولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.