مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره کمک هزینه کنفدراسیون فوتبال آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

 


به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر علی حسینی مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا و اقدامات باشگاه پرسپولیس برای ارسال لیست آسیایی خود به AFC عنوان کرد:  ما لیست اولیه بازیکنان را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده ایم. امروز برنامه سفر‌ها را هم ارسال خواهیم کرد. همچنین اتاق بندی هتل‌های قطر، ساعت تمرینات تیم و صرف غذا انجام شده است. لیستی که از بازیکنان جدید به AFC ارسال شده، لیست اولیه تیم ما بوده است. هنوز فرصت داریم تا لیست بازیکنانی که جذب تیم می‌شوند را به AFC  ارسال کنیم.

حسینی درباره تقبل هزینه‌های ۲۹ نفر از اعضای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان کرد: طبق قانون قدیمی هر تیمی که میزبان بازی بود باید هزینه هتل تیم میهمان را تقبل می‌کرد. کادر فنی هر تیم که می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا ثبت نام کند، ۲۰ نفر است و تعداد بازیکنان ۳۰ نفر بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعداد بازیکنان به ۳۵ نفر افزایش پیدا کرده است. از این ۵۵ نفر هزینه ۲۹ نفر (۱۸ بازیکن به علاوه ۱۱ نفر کادر فنی) را AFC تقبل می‌کند و  باقی را باید باشگاه‌ها بپردازند.  

او ادامه داد: نامه‌ای رسمی از کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر پرداخت ۱۰۰ هزار دلار کمک به تیم‌ها دریافت کرده ایم اما این تصمیم اجرایی نخواهد شد. شاید به خاطر شرایط کرونا بخشنامه جدید عوض شده است.

حسینی در مورد احتمال شکایت استوکس از باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: وقتی دعوایی رخ می دهد طرفین دست پیش  را می‌گیرند. طبیعی است که استوکس این موضع را بگیرد.

او درباره مطالبات برانکو بیان کرد: باید از  مدیریت و مدیر حقوقی تیم در این رابطه سوال کنید. ۳ پرونده حقوقی را با موفقیت به اتمام رسانده یم که مربوط به زلاتکو و ایگور بود و بخشی از طلب برانکو هم خوشبختانه پرداخت شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار