نشست هماهنگی اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در منطقه آبادان برگزارشد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نشست هماهنگی اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با هدف اطلاع‌رسانی مطلوب  با حضور معاون فنی عملیاتی منطقه آبادان، جمعی از مسئولان منطقه، نمایندگان فرمانداری‌ها و مسئولان ادارات مربوطه این شهرستان‌ها برگزار شد.

محمد بنی‌سعید معاون فنی عملیاتی منطقه  آبادان در این نشست بر ادامه همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها و شرکت‌های اجرایی دست‌اندرکار در زمینه اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع به شهروندان عزیز تأکید کرد.

او افزود: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با تلاش همکاران ستاد و با فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم و تعاملی که با بانک‌های عامل ایجاد شده، به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و حفظ سرمایه‌های ملی، در شهریور امسال در شهرهای تحت پوشش منطقه، اجرایی می‌شود.

معاون فنی عملیاتی منطقه  آبادان در ادامه اظهار داشت: با توجه به اطلاع‌رسانی انجام شده درخصوص ثبت‌نام شهروندان در سامانه (سدف) جهت دریافت سیلندر گاز مایع به نرخ دولتی، روند ثبت‌نام در ادارات پست شهرستان‌های تحت پوشش این منطقه همچنان در حال انجام است و شهروندان جهت انجام فرآیند ثبت‌نام مکررا به ادارات پست مراجعه می‌کنند.

بنی سعید افزود: با توجه به تاریخ اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در منطقه در شهریور امسال، خواستار اقدام شهروندان جهت انجام ثبت‌نام در سامانه مذکور شد.

در پایان, حاضران در نشست، به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه اجرای این طرح پرداختند و برای اجرای هر چه بهتر این طرح راهکارها و پیشنهاداتی ارائه کردند.

انتهای پیام/ د        

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.