وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد تا اواسط سپتامبر توافق عادی‌سازی روابط با امارات امضا شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه خبری آی ۲۴ نیوز، اوفیر اکونیس، وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه به شبکه کان گفت که این رژیم امیدوار است تا اواسط سپتامبر توافق عادی سازی روابط با امارات را امضا کند.

آکونیس گفت که تاریخ دقیق مراسم امضای توافق، که در واشنگتن دی سی برگزار می‌شود طی مذاکرات آتی بین دو طرف اسرائیلی و اماراتی اعلام می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد قبل از تعطیلات روش هاشانا در ۱۸ سپتامبر توافق نامه امضا شود.

این بیانیه در حالی منتشر شده است که جرد کوشنر، مشاور ارشد کاخ سفید که هدایت یک هیئت نمایندگی برجسته آمریکایی را بر عهده داشت امروز یکشنبه وارد سرزمین‌های اشغالی شد تا مذاکره کنندگان اسرائیلی را در سفر به امارات همراهی کند.

کوشنر در این سفر رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی آمریکا، آوی برکوویتز، دستیار رئیس جمهور و نماینده ویژه مذاکرات بین المللی و برایان هوک، نماینده ویژه ایران را همراه دارد.

قبل از عزیمت به ابوظبی، مقامات آمریکایی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتز، وزیر دفاع و نخست وزیر علی البدل دیدار می‌کنند.

پیش از این، امارات رسماً به تحریم تجارت و کالا‌های صهیونیستی خاتمه داده و زمینه را برای شرکت‌های هر دو طرف فراهم کرده است تا بتوانند تجارت خود را با یکدیگر آغاز کنند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار