نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت:امام حسین (ع) نجات بخش اسلام از خطر تحریف و دروغ بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام حسین (ع) نجات بخش اسلام از خطر تحریف و دروغ بودند، گفت: آل ابوسفیان تا می توانستند اسلام را به شیوه خود در میان پیروان خود تفسیر می کردند و همین موضوع برای این دین الهی خطرناک بود.

آیت الله امان نریمانی افزود: امام حسین (ع) با قیام شکوهمندش اسلام را از این خطر نجات داد.

او همچنین در خصوص فضیلت عزاداری بر امام حسین و اشک ریختن بر مصائب ایشان، اظهار کرد: در این فضیلت همین بس که عزادار سیدالشهدا (ع) اگر قطره اشکی در مظلومیت آن امام شهید بریزد گناهان شخصیش پاک می شود.

آیت الله نریمانی ادامه داد: مقام و مرتبه امام حسین (ع) آنقدر بالاست که رسول اکرم (ص) در خصوص ایشان فرمودند که «حسین از من است و من از حسین هستم»، جمله ای که بار مفهومی زیادی در بردارد.

این مقام مسئول بیان کرد: پیغمبر اسلام بارها به امام حسین (ع) به شکل ویژه ای اظهار محبت کرده بود و امت اسلامی از علاقه خاص رسول خدا به ایشان آگاه بودند.

او یادآوری کرد: پیامبر اکرم (ص) بار رسالت امت اسلامی را بردوش داشتند و امام حسین (ع) این بار رسالت عظیم را با نثار جان خود بر دوش کشیده و اجازه ندادند تا اسلام ناب محمدی (ص) از بین برود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.