معاون حمایتی و توانمند سازی کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) گفت: ۱۰۰ قوطی شیر خشک و ۱۰۰ بسته معیشتی به مددجویان کمیته امداد این شهرستان اهدا شد.

سمیه محیط معاون حمایتی و توانمندسازی کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اینکه تهیه شیرخشک برای نوزادان به راحتی امکانپذیر نیست و قیمت بالایی دارد، تهیه این ماده غذایی برای مددجویان سخت است.

او افزود: به منظور کمک به مددجویان کمیته امداد این شهرستان، توزیع ۱۰۰ قوطی شیر خشک با همکاری حوزه علمیه خواهران و مرکز نیکوکاری صاحب الزمان (عج) بندر امام خمینی (ره) بین نوزادان و اطفال مددجویان و به یاد طفل ۶ ماهه کربلا، حضرت علی اصغر (ع) توزیع شد.

اهدای شیر خشک و بسته‌های معیشتی به مددجویان کمیته امداد بندر امام (ره)

محیط در ادامه به توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح ارزاق حسینی اشاره کرد و اظهار داشت: این بسته‌ها شامل؛ برنج، حبوبات، گوشت، ماکارونی، روغن، رب گوجه به ارزش ریالی هر بسته ۲ میلیون ریال و مجموع ۲۰۰ میلیون ریال تهیه و با کمک خیرین و مردم سخاوتمند این شهرستان بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شد.

توزیع نذورات در قالب بسته‌های موادغذایی و غذای گرم در مناسبت‌های مذهبی و به خصوص ایام ماه محرم و صفر امری خداپسندانه و رایج بین مسلمانان و شیعیان است و امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا با همکاری خیران و نیکوکاران توزیع بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر، غذای گرم و ... بین مددجویان انجام می‌شود.

اهدای شیر خشک و بسته‌های معیشتی به مددجویان کمیته امداد بندر امام (ره)

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.