رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: با توجه به افزایش بار ترافیک در جاده‌های کردستان رعایت نکات ایمنی ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ عیسی گوهری رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: با توجه به قرارگیری در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی بار ترافیک جاده‌های این استان افزایش یافته و توصیه می‌شود با توجه به شرایط کرونایی مردم سفر‌های غیر ضروری خود را لغو و در صورت ضرورت حتما جوانب احتیاط را حین رانندگی رعایت کنند.

او افزود: محور‌های منتهی به شهرستان‌های مریوان (سنندج - مریوان) و بانه (سقز - بانه) جز پرترافیک‌ترین جاده‌های استان در ۴۸ ساعت گذشته بود و توصیه می‌شود رانندگان حین رانندگی تعجیل در سرعت، سبقت غیر مجاز نداشته و به تابلو‌های راهنمایی جاده‌ها توجه کافی داشته باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان اضافه کرد: هم اکنون واژگونی بیشترین علت تصادفات جاده‌ای استان کردستان را به خود اختصاص داده که این سوانح بیشتر به علت تخطی از سرعت مطمئنه، استفاده از تلفن همراه، سبقت غیر مجاز و خواب آلودگی و خستگی راننده نشات می‌گیرد.

او همچنین توصیه کرد: با توجه به اتمام تعطیلات در روز آینده و موج بازگشت مسافران از استان به سایر مناطق، احتمال می‌رود بر بار ترافیک جاده‌های استان افزوده شود که لازم است مسافران زودتر اقدام به بازگشت کرده و تاخیر در حرکت خود را با افزایش سرعت جبران نکنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.