فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) به دلیل بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا مسابقات ساحلی نوجوانان جهان را به تعویق انداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به تداوم تأثیر منفی بیماری همه گیر کووید ۱۹ بر تقویم ورزشی جهان، فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) تصمیم گرفت مسابقات ساحلی زیر ۱۹ سال قهرمانی جهان را به زمان دیگری موکول و چهار رویداد خود را نیز لغو کند.

مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال جهان در "روی ات" تایلند قرار بود از ۱۰ تا ۱۵ نوامبر سال ۲۰۲۰ برگزار شود، اما به تاریخ ۲۴ تا ۲۸ مارس سال ۲۰۲۱ موکول شد.

محدودیت سنی برای شرکت در این بازی‌ها تغییر نخواهد کرد و ورزشکاران متولد اول ژانویه ۲۰۰۲ به بعد مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.

چهار مسابقه تور جهانی والیبال ساحلی نیز به دلیل بحران ویروس کرونا لغو شده اند. مهمترین رویداد لغو شده در بین این ۴ رقابت، مسابقات چهار ستاره یانگژو چین است که قبلا به تعویق افتاده بود.

مسابقات تک ستاره "ساتون" تایلند و جزیره "توان چائو" ویتنام که قبلاً به تعویق افتاده بودند، نیز لغو شده اند. دیگر رویداد لغو شده، مسابقات ۲ ستاره "لارناکا" در قبرس است، که ابتدا برای روز‌های ۲۵ و ۲۷ سپتامبر برنامه ریزی شده بود.

سیستم رنکینگ FIVB از ۱۶ مارس مسکوت باقی مانده و فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرده است که همچنان به نظارت خود بر وضعیت سایر مسابقات در رابطه با بیماری همه گیر کووید ۱۹ ادامه خواهد داد.

در حال حاضر مونت پلیه فرانسه میزبان یک دوره تورنمنت تک ستاره در بخش مردان است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار