احتمال دارد مهاجم تیم فوتبال لاتزیوی ایتالیا جانشین لوییز سوارز در بارسلونا شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از هواداران تیم فوتبال بارسلونا یکی از نقاط ضعف این تیم را خط حمله شان تلقی می‌کنند. در واقع آن‌ها معتقد هستند که لوییز سوارز دیگر توانایی‌های قبلی را ندارد و از طرف دیگر لیونل مسی نیز به تنهایی نمی‌تواند بار خط حمله این تیم را به دوش بکشد و به یک کمک احتیاج دارد.

همین فرم نه چندان فوق العاده مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا و عدم تمایل سرمربی جدید این تیم یعنی رونالد کومان به حفظ سوارز، باعث شده که این بازیکن در آستانه جدایی از بلوگرانا قرار بگیرد و طی روز‌های اخیر نیز گفته شد که بارسلونا به او اعلام کرده که دیگر احتیاجی به او ندارد.

پس از جدایی سوارز از بارسلونا، این تیم به یک جایگزین احتیاج خواهد داشت. در این بین از بازیکنانی نظیر گابریل ژسوس و لائوتارو مارتینز برای جانشینی سوارز نام برده شد، اما حالا نشریه کاتالانی اسپورت مدعی شده که آقای گل فصل ۲۰-۲۰۱۹ سری آ و فاتح کفش طلای ۲۰۲۰ یعنی چیرو ایموبیله به گزینه جدید سران بلوگرانا برای تقویت خط حمله تبدیل شده است؛ بازیکنی که بر اساس ادعای اسپورت می‌تواند با ۶۰ میلیون یورو راهی نیوکمپ شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار