معین الدین سعیدی:

نمایندگان مجلس زبان گویای مردم و خادمان آنان هستند

نماینده مردم شهرستان چابهاردر مجلس شورای اسلامی گفت: تمام توانم را برای پیگیری مطالبات مردم به کار خواهم گرفت و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، معین الدین سعیدی نماینده مردم شهرستان های چابهار،کنارک،نیکشهر،قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی در راس هیاتی عالی رتبه از مقامات دولتی با سفر به شهرستان نیکشهر با مردم شهر نیکشهر ، چاهان ، شگیم ،هیچان و مردم منطقه کوچینک و آبگاه دیدار و گفتگو کرد.

معین الدین سعیدی در دیدار با مردم شهرستان نیکشهر گفت : تمام توانم را برای پیگیری مطالبات مردم به کار خواهم گرفت و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

او در جمع مردم منطقه چاهان بخش مرکزی نیکشهر با بیان موقعیت استراتژیک این منطقه افزود : ارتقاء دهستان های چاهان و هیچان از برنامه هایی هست که در دستور کار قرار دارد و به زودی اجرایی خواهد.

او گفت : پیگیری لازم برای آسفالت محور های روستایی این منطقه ، زمینی کردن فیبر مخابرات از نیکشهر به بنت و بنت به چاهان و تعیین تکلیف کارخانه سیمان چاهان انجام خواهد گرفت که امیدواریم بتوانیم اتفاقات خوبی را برای مردم این منطقه رقم بزنیم.

نماینده شهرستان های چابهار، کنارک ، نیکشهر، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر نیکشهر ضمن اشاره به نقش بانوان در رشد و توسعه جامعه اظهار داشت: ما در خیلی از شاخص های توسعه ای جایگاه مطلوبی نسبت به مناطق دیگر نداریم و همه باید با نگاه و عزم همگانی به آبادانی و توسعه حوزه انتخابیه کمک کنیم.

کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه فاطمیه به همراه رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور ، سرحدی مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و فرماندار شهرستان نیکشهر از دیگر برنامه های مهندس معین الدین سعیدی در سفر به نیکشهر بود.

دیدار و گفتگو با مردم شگیم ، هیچان و مردم منطقه کوچینک و آبگاه آخرین برنامه سفر  معین الدین سعیدی به شهرستان نیکشهر بود که با استقبال پرشور مردم این منطقه همراه بود.

او  در جمع مردم منطقه کوچینک و آبگاه اظهار داشت که تمام مشکلات مطرح شده توسط مردم را به طور جدی پیگیری خواهم کردم و قطعا از تمامی ظرفیت ها برای حل مشکلات مردم استفاده می شود.

او با اشاره به گستردگی حوزه انتخابیه چابهار افزود: کشورمان در شرایط سخت و دشوار تحریم های ظالمانه قرار دارد که این مسئله تامین اعتبار برای پروژه ها را سخت خواهد کرد اما این موضوع هیچ عذر و بهانه ای برای عدم تلاش و پیگیری جهت حل مشکلات مردم نیست و گره گشایی از مشکلات و محرومیت ها را وظیفه خود می دانم.

سعیدی در پایان ضمن قدر دانی از استقبال و حضور پرشور مردم گفت : تکمیل پروژه ۶ کلاسه دخترانه روستای آبگاه ، تجهیز مرکز درمانی روستای کوچینک، اتصال جاده ارتباطی کوچینک _ آبگاه به روستای کلچات بخش بنت ، احداث پل آهنی بر روی رودخانه تنگ سرحه و بازنگری در طرح هادی این دو روستا به طور جدی پیگیری و گزارش آن به مردم داده می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الیاس درزاده
۱۳:۲۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
چرا اسمی از وانان برده نشده
آخرین اخبار