سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از ممنوعیت برگزاری هرگونه دستجات و شبیه خوانی در ایام تاسوعا و عاشورا در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام حبیب زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از ممنوعیت برگزاری هرگونه دستجات و شبیه خوانی و ایجاد تجمع غیرقابل کنترل حتی در فضا‌های باز در ایام تاسوعا و عاشورا براساس مصوبه ستاد ملی کرونا خبر داد.

او از مسافرت‌ها و معدود عزاداری‌هایی که ضوابط‌ها را کامل رعایت نمی‌کنند، با اشاره به آمار کرونای استان به لحاظ حساسیت‌ها و شرایط بحرانی در خصوص احتمال شیوع بیشتر کرونا ابراز نگرانی کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: ضمن تشکر از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری اغلب مراسم ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بخصوص رعایت فاصله گذاری و عدم برگزاری در فضای سربسته، براساس نظر و ابلاغ ستاد ملی کرونا، راه اندازی هر گونه دستجات و شبیه خوانی و ایجاد تجمع غیر قابل کنترل در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی حتی در فضای باز در کلیه شهرستان‌ها صرف نظر از وضعیت شهرستان ممنوع است.

 حبیب زاده گفت: امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد کاهش بیماری و قرار گرفتن استان در وضعیت زرد و مطلوب کنترلی باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.