مدیرعامل شرکت واگن‌سازی تهران گفت: بزرگترین مطالبه و خواسته ما این است که ثبت سفارش داشته باشیم و منابع مالی مورد نیاز برای ساخت واگن تأمین شوند.

مجتبی گلشنی مدیر عامل شرکت واگن‌سازی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین فعالیت‌های این شرکت، اظهار کرد: شرکت واگن سازی تهران بزرگترین شرکت تولید کننده واگن مترو در ایران است که تاکنون بیش از ۱۱۵۰ واگن را تولید و به خطوط تهران و مشهد مقدس تحویل داده است.

وی با بیان اینکه تا ۲ سال پیش عمق بومی سازی حدود ۲۸ درصد بود، افزود: در حال حاضر بومی سازی واگن به ۴۴ درصد رسیده است و در شرف ۸۵ درصد داخلی سازی و ساخت یک واگن کاملا ملی هستیم.

مدیرعامل شرکت واگن‌سازی تهران با بیان اینکه در حال حاضر به لحاظ پیشرفت فیزیکی توان بالایی وجود دارد و در توان ملی نیز از برنامه جلو افتادیم، به گونه‌ای که کارفرما از پیشرفت کار تعجب کرد، گفت: متأسفانه ما قرارداد اجرایی نداریم و در گذشته قرارداد بزرگ داشتیم و تنها قراردادی که داریم قطار ملی است.

گلشنی تصریح کرد: بزرگترین مطالبه و خواسته ما این است که ثبت سفارش داشته باشیم و منابع مالی مورد نیاز برای ساخت واگن تأمین شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
راه آهن ارزبري اش به نسبت باري كه ميبره نصف كاميونه و بايد نسبت به كاميون و اتوبوس تو اولويت باشه
آخرین اخبار