مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه در رابطه با نحوه واگذاری زمین به متقاضیان گفت : متقاضیان حضور در شهرک‌های صنعتی در مناطق کمتر برخوردار ۲۰ درصد هزینه زمین را به صورت نقد و مابقی را به صورت اقساط ۳۶ ماهه پرداخت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه گفت : تمام امکانات زیرساختی همچون راه، آب، برق، گاز و فیبرنوری برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی تامین می‌شود.

او گفت : براساس آمار‌های موجود، در حوزه ارتباطات با تخصیص مبلغ ۶۰ میلیارد ریال برای احداث و تکمیل زیر ساخت‌های شبکه مخابرات و فیبر نوری، اکنون همه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از ارتباط تلفن ثابت برخوردارند و هشت شهرک به شهرک‌های برخوردار از امکانات فیبر نوری هم افزوده شده که رشد ۱۶۷ درصدی را نشان می‌دهد.

کردستانی افزود: رشد ۶ برابری ساخت ایستگاه آتش نشانی، رشد ۷۰ درصدی گازرسانی، رشد ۱۰ درصدی آبرسانی، افزایش ۳۰۰ درصدی خوشه‌های توسعه یافته از یک به چهار خوشه و تامین برق شهرک صنعتی زاگرس، ناحیه صنعتی ثلاث باباجانی و شهرک صنعتی صحنه از دیگر اتفاقات مثبت در شهرک‌های صنعتی استان طی هفت سال اخیر بوده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.