ژنرال بازنشسته آمریکایی گفت جان بولتون، برای وادار کردن ترامپ به راه‌اندازی جنگ علیه ایران به او دروغ گفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کیث کیلاگ، ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا در همایش مجمع ملی جمهوری‌خواهان در شامگاه چهارشنبه اعلام کرد جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید برای وادار کردن ترامپ به راه‌اندازی جنگ علیه ایران به او دروغ گفته است.

کیلاگ که در حال حاضر مشاور معاون ترامپ است فاش کرد شاهد بود که بولتون چطور با دروغ گفتن به ترامپ آمریکا را تا آستانه جنگ با ایران پیش برده است.

این ژنرال بازنشسته، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را بابت انجام انتخاب‌های صحیح هنگام مواجهه با تصمیم‌های دشوار ستود.

کیث کیلاگ همچنین در یک مصاحبه جداگانه با شبکه خبری فاکس‌نیوز که پنجشنبه انجام شد گفت: بولتون حقیقتاً معمار شکست است. او برنامه‌های خودش را داشت که برای جلو بردن آن‌ها تلاش می‌کرد و وقتی که این کار موثر نبود سعی می‌کرد جلوی گفت‌وگوها را بگیرد یا به ترامپ دروغ بگوید.

وی افزود: وقتی ایران پهپاد آمریکایی را ساقط کرد من آنجا بودم و دیدم که او (بولتون) چطور اطلاعات را تحریف کرد و موجب شد همه ما به خاطر از دست دادن یک پهپاد در آستانه آغاز عملیات نظامی در ایران قرار بگیریم. همه ما می‌دانستیم که اطلاعاتش غلط است و همان اطلاعات غلط را هم تحویل رئیس‌جمهور داد. چند بار دیدم که این کار را انجام داد.

مشاور معاون رئیس‌جمهور آمریکا همچنین گفت بولتون خود به تنهایی، مذاکرات برای پایان دادن به جنگ در افغانستان را نابود کرد و آن را به بن‌بست کشاند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مدرس
۲۱:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
اگر چه که اوضاع کشور ما هم چندان خوب نیست ولی شخصا. حاضرم با تاسی از پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد ص که سنگ به شکم می بست، مقاومت کنم ولی تسلیم مشرکین یا مفسدین آمریکایی امروز نشوم.آمریکایی ها هیچگاه دوست ندارند هیچ کشوری بالا دست آن ها بلند شود ایران که سهل است حتی از چین و روسیه وحشت دارند که قطب صنعت و سرمایه در جهان شوند بنابراین به هر بهانه ای باید این کشورها را تحت کنترل خود درآورند تا همچنان در راس استکباری خود بیاستند. .ایران اگر هسته ای خود را هم تقدیم کند، آنها باز هم بهانه ی دیگری می آورند و همه ی این دست و پا زدن های آمریکا برای ماندن در جایگاه اول دنیاست. ولی بخاطر حماقت هایی که علیه ایران کردند ، بی شک تا ده سال آینده به کشوری دست دوم و معمولی تبدیل خواهند شد که کسی از آن ها حسابی نبرد! وعده ی خداوند در مورد مستکبرین و به خاک مالیده شدن دماغ آن ها وعده ی دروغی نیست و انشاالله عملی خواهد شد.
و لعنت الله علی القوم الظالمین و بالترامپ خبیث!
Iran (Islamic Republic of)
عوام
۲۰:۰۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
چنانچه ترامپ دروبعدم رای بیاره نظم جهنیرو بطور کامل ازبین میبره و دیگه هیچ احترامی برای سازمان مللو شورای امنیت قائل نمیشه و به همه کشورهای دوستو دشمن خواهد گفت که ازین ببعد رئیس منم هر چی من بخوام همون باید بشه کانر اینها سراغ تغییرقانون اساسیه آمریکا هم میره که تا آخر عمر درقدرت بمونه و تبدیل به دیکتاتوری بزرگتر از هیتلر میشه البته گرچه آرای مردمیرو از قبل خریده ولی آرای آلکترالو بدست نمیاره و میبازه ولی با ادعای تقلب ماه ها آمریکارو درجنگ داخلی فرومیبره که نهایتا باختو میپذیره وکنار میره و فقط خدامیدونه که این اتفاقات چقدر بنفع یا ضرر ماخواهد شد اما وجهه آمرکارو در دنیا نابود میکنه خصوصاپیش متحدینش که همین حالاشم کرده اما ایران با رهبریه آقا از این شرارتم عبور میکنه .باتشکرازباشگاه خبرنگاران جوان و عوامل محترمش
Turkey
Zartosht
۱۹:۵۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
امریکا منافعش با بودن جمهوری اسلامی تامین میشه.گول این بازیها رو نخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
قدرت جهانی امریکاه روبه افول است چه در سیاست خارجی وچه در داخل خود امریکاه ی قدرت رو به رشد مانند چین تا چند سال اینده از امریکاه جلو خواهدزد وبه ابرقدرت جهان تبدیل خواهد شد ایران نیز در خاورمینه قدرت برتر منطقه خواهد بود برای قدرت بیشتر ایران نیاز به جهش تولید و وحدت مقامات ارشد نظام و اتحاد تمامی نیروهای دلسوز انقلاب است وقت ان است تنها وتنها به پیشرفت اقتصاد توجه وبه رهنمودهای مقام معظم رهبری سرلوحه تمام امورمحوله بود
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۶:۴۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
عجججججب
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۵:۲۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
جنگ خیلی بده

فکر کن همین شرایط فعلی کشور همزمان رو سرت بمب هم بیاد این میشه جنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
خلاصه دیر یا زود بولتونم به درک واصل خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
مرگ به شیطان بزرگ آمریکا آمریکا مرگت باد
Netherlands
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
ای لعنت به این ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
اینها همه اش برای انتخابات است خود را موجع جلوه کنند کلا هر دوتا ترامپ وبولتون دوتا کودن و ابله بیش نیستن برای ماس مالی کردن این حرفها را نثار یکدیگر میکنند
کلا یک خر تو دوتا جسم هستند
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۴:۲۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
همین ها باشند برای ما بهتر هست
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۲:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
میخواهند با این صحبتها وجه ی ترامپ را خوب نشان دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
سیستم ها قوی تراز گفتن بولتن به ترامپ یا برعکس می‌باشد .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۴۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
راست هم بود هیچ غلطی نمیتونستن بکنن امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
ای حرفها نیست، خود را برای انتقام خون شهید سلیمانی اماده کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۱۰:۲۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۹:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
جنگ هم میخواستن بکنن ما هم نگاهشون میکردیم .به دوازدهمین قدرت نظامی دنیا جنگیدن کار ساده ایی نیست امتحان میکردین جرات میخاد.
Netherlands
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
ما جزو پنج کشور جهانیم ، به دلیل اتحاد های زیر زمینی که داریم یقین داشته باش جزو پنج قدرت جهانیم و کشوری مثل امریکا به هیچ وجه نمی تونه تو منطقه غرب اسیا کاری از پیش ببره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
كاش موفق ميشد و كار همه يه سره ميشد
خسته شديم از اينهمه گروني
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
آمریکای تروریست ونوکرانش رانابود خواهیم کرد منزوی
آخرین اخبار