فرماندار خوشاب گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، ۱۳ طرح عمرانی و کشاورزی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امان اله خدمتگزار فرماندار خوشاب گفت: در  پنجمین روز از هفته دولت ۱۳ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

او افزود: با بهره برداری از طرح گازرسانی به ۲۵ روستای خوشاب با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان ۲ هزار و ۸۸۶ خانوار "۸ هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت" در روستا‌ها از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

فرماندار خوشاب ادامه داد: برای اجرای این طرح گازرسانی ۳۲ کیلومتر خط تغذیه و ۱۶۰ کیلومتر خط توزیع راه اندازی شده است.

امان اله خدمتگزار بیان کرد: مجموعه پرواربندی گوسفند ۷۶۰ راسی با اعتبار بالغ بر ۸۰۰میلیون تومان در روستای کیخسرو افتتاح شد که با بهره برداری این پروژه سالانه ۶۰ تن به تولید گوشت قرمز شهرستان اضافه خواهد شد.

او تصریح کرد: افتتاح خانه مدد جویی در روستای داشخانه و پست بانک در روستای شیرخان با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال و افتتاح نانوایی در روستای شم آباد با اشتغال زایی۳ نفر از دیگر طرح‌های امروز بوده است.

فرماندار خوشاب تاکید کرد: همچنین طرح راه اندازی مرغداری ۱ گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و طرح زیر سازی و آسفالت بلوار روستای شهید پرور شم آباد خوشاب با هزینه هفت میلیارد ریال اجرا شد.

امان اله خدمتگزار اظهار کرد: بند خاکی شهر نوده انقلاب با اعتباری بیش از ۸ میلیارد ریال و اجرای بخشی از بزرگراه قائم (عج) به طول ۴ و نیم کیلومتر با هزینه ۵۴ میلیارد ریال از مهم ترین طرح‌های عمران شهری است.

او افزود: همچنین ساماندهی ورودی غربی شهر سلطان آباد به طول یک کیلومتر با هزینه ۲۰ میلیارد ریال و طرح جمع آوری آب‌های سطحی و اجرای جدول و کانیو با هزینه ۲ میلیارد ریال نیز به بهره برداری رسید.

فرماندار خوشاب ادامه داد: پیاده رو سازی خیابان امام رضا (ع) و آسفالت برخی از خیابان‌های اصلی شهر سلطان آباد با هزینه ۱۹ میلیارد ریال، محوطه سازی و روشنایی بوستان بزرگ گردشگری شهر سلطان آباد با هزینه ۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام//ع. ظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.