امام جمعه رابر با اشاره به اینکه در سراسرکشور عزاداری شب تاسوعا به یاد سردار دل‌ها برگزار می‌شود،گفت: درشهرستان رابر که زادگاه این سردار مقاومت است دو مراسم عزاداری برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، امام جمعه رابر در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اهمیت دوران جوانی گفت:  حیات انسان به سه مرحله ضعف خردسالی وکودکی، قوت جوانی وضعف پیری تقسیم شده است که دوران جوانی متفاوت از دو دوران خردسالی وپیری است.

او افزود: جوان به تربیت دینی و اخلاقی نیاز دارد که برای رشد وتکامل خود جوان، خانواده، دولت ونظام باید مسئولیت خود را انجام دهند.

امام جمعه رابر بااشاره به اینکه نماز شستشوی روح انسان است از جوانان خواست درنماز سستی نکنند.

او در ادامه سخنانش باقدردانی از هیات‌های عزاداری شهرستان رابر که در شرایط خاص کرونا نیز خیمه اباعبدالله (ع) را برافراشتند گفت:باتوجه به این که دسته جات عزاداری نباید جابه جا شوند در شرایط خاص امسال عزاداران امام حسین (ع) درهمان مکان مراسم به عزاداری بپردازند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با گرامیداشت یادوخاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امسال اولین سالی است که محرم بدون سردار در زادگاهش تجربه می‌شود که بسیار غم انگیز وجانکاه است.

او بااشاره به اینکه درسراسرکشور عزاداری شب تاسوعا به یاد سردار دل‌ها برگزار می‌شود تصریح کرد: درشهرستان رابر که زادگاه این سردارمقاومت است دو مراسم عزاداری به یاد سردار دل‌ها برگزارمی شود.

امام جمعه رابر درادامه سخنانش با اشاره به دیدار تصویری دولتمردان با مقام معظم رهبری گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین واطلاع رسانی خدمات دولت و نقد آنها است که بنا به فرمایش معظم له دولت باید از فرصت‌های باقیمانده برای خدمت به مردم استفاده و قول‌های خود را عملی کند.

او در ادامه سخنانش قول ساخت ۶هزار واحد مسکونی، اصلاح ساختار بودجه نظام بانکی ومالیاتی را جز کار‌هایی عنوان کرد که دولت باید با اقدامات مناسب این حوزه رابرای دولت بعد ازخود به یادگار بگذارد.

امام جمعه رابر در ادامه سخنانش با اشاره به سیل چندروز اخیر ومشکلاتی که برای اقشار مختلف مردم رابر بوجود آمد گفت: طی بارندگی‌های اخیر وبروز سیل به زیرساخت‌های عمرانی، کشاورزی، منازل مسکونی و حوزه عشایری رابر خسارات زیادی واردشده که حمایت مسئولان کشوری واستانی را می‌طلبد.

حجت الاسلام  علیدادی سلیمانی ضمن قدردانی ازستاد بحران شهرستان، هلال احمر، بسیج و.. گفت: شدت خسارات وارده به نحوی است که نیازمند ورود ستاد بحران استان به این مقوله است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.