حل مشکلات اقتصادی دولت ، معیشت مردم ، بیکاری وتورم با تولید ملی

امام جمعه آبادان گفت: معظم رهبری، تولید را کلید حل مشکلات اقتصادی مردم معرفی کردند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه‌ امروز نماز جمعه این شهرستان گفت: مقام عظمای ولایت از دولتمردان خواستند تا در فرصت باقی مانده برای این دولت در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم نهایت تلاش خود را بکار بندند.

او افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری تولید ملی می تواند مشکل معیشت، بیکاری، تورم و بسیاری مشکلات اقتصادی دولت را حل کند و امسال هم سال تولید ملی است و باید به آن توجه وافری شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و با تاکید بر اینکه مجلس و قوه قضاییه باید بر عملکرد دولت نظارت دقیق داشته باشند گفت: نباید اجازه داد که مسائل خارجی در اقتصاد و معیشت مردم تاثیر گذارد و باید با تدبیر و برنامه ریزی و تلاش جلوی فشار اقتصادی بر مردم گرفته شود.

او در ادامه با گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر افزود: این شهیدان بزرگوار در خط ولایت بودند و عمرشان را صرف خدمت صادقانه به مردم کردند و شهادت مزد خدمت خالصانه و صادقانه آنان به مردم بود.

امام جمعه آبادان به ضرورت راه اندازی شبکه ملی اطلاعات نیز اشاره کرد و گفت: مدیریت شبکه اطلاعات در خارج از کشور است و آن‌ها می‌توانند بر همه اطلاعات ما دسترسی داشته باشند و نیز از این طریق سوءاستفاده‌های زیادی می کنند و به کشور ضربه می‌زنند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور به روز اسرا و مفقودین در هفته پیش رو اشاره کرد و افزود: باید یاد و خاطره مفقودان، اسرا و آزاداگان را گرامی داشت تا ارزش‌های والایی که آن‌ها برایشان جان فشانی کردند پایدار بماند.

او همچنین ۱۲ شهریور روز شهادت رییس علی دلواری در مبارزه با انگلیس را روزی مهم برای همه آزادگان و آزادی خواهان دانست و گفت: انگلیسی‌ها با کمک نیرو‌های نفوذی موفق به شهادت رئیس علی دلواری شدند و آن‌ها در زمان ما هم با کمک نیرو‌های نفوذی موفق به ترور دانشمندان هسته‌ای ما شدند، زیرا آن‌ها قادر به مقابله رودر رو با نیرو‌های پرتوان ما نیستند و با استفاده از جاسوسان خود می‌خواهد به ماضربه بزنند که این امر هوشیاری ما را می‌طلبد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
اقا که هفت ساله به این دولت هی میگه ولی کوه گوش شنوا . این دولت دست اش درد نکنه فقط کاری کرد که تمامی ری دهندگانش الان پشیمانن.