وزیر بهداشت در پیام اینستاگرامی از ترددهای غیر ضروری مردم در روزهای شیوع کرونا و بی توجهی آنها به هشدارهای پزشکان گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت در پیام اینستاگرامی از سفرهای غیر ضروری مردم گلایه کرده است که متن آن به این شرح است:

«پس از روزهای سخت و نفس‌گیر و مهار موارد ابتلا و مرگ و میر در اقصی نقاط کشور با تلاش شبانه روزی همکارانم و شهادت، ابتلا و زمین گیر شدن تعدادی از آنها و نزدیک شدن مجدد مرگ و میرها به سمت دو رقمی ،ای کاش توانی، اختیاری، ابزاری یا مددی فراتر از تمنا و خواهش و التماس داشتم تا با این ترددهای بی رویه برای روزهای سخت خیز مجدد بیماری و زحمت و گرفتاری همکارانم مضطرب نمی‌شدم و تا این حد از مظلومیت، خستگی و بردباریشان شرمسار نمی گشتم.

ای کاش می توانستم با تمسک به شیوه‌هایی سختگیرانه تر و تأدیب اندکی که رعایت نمی‌کنند و با بی توجهی حقوق شهروندی انبوهی را که رعایت می‌کنند زیر پا می‌گذارند در مهار بیماری توفیقات بیشتری تقدیم مردم نازنین سرزمینم کنم.

گرچه شهادت منتهی آرزوی ما در خدمتگزاری به مردم دردمند کشورمان است اما ای کاش عزیزترین فرزندان رنج کشیده مان به عنوان مدافع سلامت قربانی ساده انگاری و بی توجهی گروهی نمی شدند و ای کاش همگان با رعایت شیوه نامه ها فرصت بازتوانی دیگر مان ببخشند تا اگر خدایی ناکرده پاییزی سخت در راه بود همکاران رنجورم شاداب و با طراوت همچون گذشته در مقابل هجمه سنگین بیماری تاب آورند.

و ای کاش هنگامی که برای تهیه  ما یحتاج روز مبادا التماس می کنم گروهی دردنامه هایم را تقاضای عادی در شرایط غیر اضطراری نپندارند.

و ای کاش خداوند به حرمت شب های سوزناک عزای حسینی این بلا را از جان ملت امام حسین( ع) و عالم بشریت دور کند.

و ای کا
ش...»

گلایه های وزیر بهداشت از تردد های بی رویه در ایام تعطیلات

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
ابزارش را دارى اقاى وزير عزيز شجاعت استفاده از ابزار را ندارى
حتى بهتر است بنويسم شجاعت داشتى از تو گرفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
آقا معتادان متحاهر که در سطح شهر ولو هستند به شدت مبتلا به کرونا هستند و افراد زیادی رو مبتلا می کنند
United States of America
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
جريمه نقدى ،زندان،توقيف خودرو توقيف گواهينامه رانندگى چرا خواهش و التماس خواهش براى كسى است كه مى فهمد و براى انكه نمى فهمد مجازات راه حل است
آخرین اخبار