علی اکبر حیدری گفت: برای اینکه کشتی گیران از وضعیت ایده آل خارج نشوند با رعایت پروتکل های بهداشتی می توان تمرینات را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید علی اکبر حیدری دارنده مدال برنز المپیک ۱۹۶۴ توکیو درباره تمرینات کشتی گیران در شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: در حال حاضر با توجه به تعطیلی سالن ها ورزشکاران دچار سردرگمی هستند به همین منظور اعتقاد دارم می توان با رعایت پروتکل های تعریف شده توسط ستاد مبارزه با کرونا و رعایت اصول بهداشتی تمرینات را آغاز کنیم و اجازه ندهیم کشتی گیران از وضعیت ایده آل خارج شوند‌.

وی تصریح کرد: به طور حتم خود کشتی گیران به صورت انفردای و با نظر کادر فنی برنامه تمرینی را دنبال می کنند پس با رعایت موارد بهداشتی و قرنطینه آغاز تمرینات گروهی دور از ذهن نیست.

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی با اشاره به حضور قهرمانان ورزشی در امور خیریه و پویش های مردمی اظهار داشت: الگوی ما ورزشکاران بزرگان و پهلوانانی چون زنده یاد غلامرضا تختی هستند. ورزشکاران همیشه کنار مردم و اقشار ضعیف بوده و با خدمت رسانی به هموطنانمان در شرایط بحرانی مثل سیل، زلزله و همین ویروس منحوس کرونا نشان دادند دستگیری از مردم بی بضاعت را وظیفه خود می دانند.

حیدری خاطرنشان کرد: از زمانی که شیوع ویروس کرونا همه گیر شد سبک زندگی بیشتر مردم به خصوص ورزشکاران تغییر کرد و برنامه قهرمانان بسیاری که سودای مدال المپیک داشتند به هم ریخت که امیدوارم با ریشه کن شدن این ویروس برای همیشه، اولا زندگی مردم به حالت عادی برگردد و دوما با برگزاری بازی های المپیک توکیو در سال ۲۰۲۱ انگیزه و امید در دل ورزشکاران زنده شود.


بیشتر بخوانید: محمدی: تبعیض میان رشته‌های مدال آور و فوتبال زیاد است/ امیدوارم اردو‌های تیم‌های ملی کشتی زودتر آغاز شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.