رئیس قوه قضاییه در ارتباط زنده ویدیو کنفرانسی با رییس کل دادگستری زنجان از اقدامات انقلابی مسئولان دستگاه قضایی استان زنجان تقدیر و تشکر کرد.

رئیسی رئیس قوه قضائیهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در ارتباط زنده با رییس کل دادگستری استان زنجان، دادستان و مسئولان قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در زنجان، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدلله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان گفت:هشتم و یازدهم محرم هرسال مردم پایتخت شور و شعور حسینی جلوه‌ای ماندگار از عشق و ارادت به ساحت اباعبدالله الحسین(ع) خصوصا یوم العباس را به نمایش می‌گذارند و من هر سال در جمع عزاداران حسینیه و زینبیه اعظم زنجان حضور داشتم  اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا توفیق حضور در این جمع با شکوه نصیب بنده نشد و از این جهت از مردم حسینی استان زنجان عذر خواهی می‌کنم و امیدوارم در سال‌های آینده توفیق حضور در زنجان را داشته باشم.
 

او در ادامه پس از استماع گزارش رئیس کل دادگستری زنجان از اقدامات انقلابی او و کارکنان دستگاه قضایی استان زنجان تقدیر و تشکر کرد و گفت: سلام بنده را به مردم ولایتمدار و حسینی زنجان و مسئولان استانی بویژه استاندار و امام جمعه زنجان برسانید.

رئیسی اظهار کرد: بایستی نتایج اقدامات و پیگیری‌ها و خروجی پیگیری‌ها برای مردم قابل لمس باشد تا رضایتمندی حاصل شود.

در ابتدای این ارتباط زنده حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی از ریاست قوه قضاییه تقدیر و تشکر کرد که این فرصت فراهم شد تا ضمن دیدار با ایشان گزارشی از اقدامات و نتایج مصوبات حاصله از سفر پارسال رئیس قوه قضاییه به زنجان به ایشان ارائه کنند.

او در بخشی از این گزارش بیان کرد: پس از گذشت یک سال از سفر پر خیر و برکت رئیس قوه قضائیه به استان زنجان که توفیقات بسیار خوبی با اجرای کامل مصوبات برای دادگستری استان و مردم شریف زنجان به ویژه در حوزه حل مشکلات زیست محیطی سرب و روی و واحد‌های تولیدی و صنعتی حاصل شده وهمچنین تعدادی از واحد‌های تولیدی تعطیل شده مجددا راه اندازی و زمینه ایجاد اشتغال فراهم شد و مردم استان زنجان قدردان این اقدامات ارزشمند رئیس قوه قضاییه هستند.

رییس شورای قضایی استان زنجان در این دیدار گفت: با اقدامات انجام شده در دستگاه قضایی، شاهد کاهش نرخ جرایم، تعیین تکلیف پرونده‌های قدیمی و معوق هستیم.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.