همزمان با هفته دولت، از دو طرح آب و خاک در شهرستان بن بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با هفته دولت و با حضورمعاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستانی و بهره برداران، دو طرح آب و خاک درشهرستان بن افتتاح شد.

باقر باقری مدیر جهاد کشاورزی بن در جریان بهره برداری از این دو طرح گفت: طرح آبیاری قطره مزرعه قاراجغیه در سطح ۱۳۷ هکتار با میزان اعتبار ۱۹ میلیارد ۱۸۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.


بیشتر بخوانید


او افزود: برای بهره برداری از این طرح ۱۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و شش میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال آورده بهره بردارن هزینه شده است که با اجرای این طرح ۱۳۷ هکتار از باغات هلو و بادام شهرستان بن به سامانه‌های نوین آبیاری تجهیز شد.

باقری اضافه کرد: طرح آبیاری تلفیقی در شهر وردنجان در سطح ۱۹ هکتار با اعتبار چهار میلیارد ۳۸۰ میلیون ریال به بهرداری رسید که سه میلیارد ۳۸۰ میلیون ریال از اعتبارات دولتی و مبلغ یک میلیارد ریال آورده بهره بردار هزینه شده است.

او با اشاره به اینکه با بهره برداری از این دو طرح فرصت شغلی برای ۷۰ نفر ایجاد شده است ادامه داد: ۳۳۰ خانوار در هفته دولت با بهره برداری از دو طرح آب و خاک بخش کشاورزی شهرستان بن از مزایای آن برخوردار شدند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.