مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت : توجه به ارکان تنظیم بازار شامل ساماندهی تامین، توزیع، نظارت و اطلاع رسانی در خصوص کالا‌های اساسی به نحوی که هیچ گونه کمبودی در استان نداریم انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   محمد بدری مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت : توجه به سند آمایش و اسناد توسعه‌ای  تدوین شده، ساماندهی تعاونی‌های اعتباری با ادغام آن‌ها در بانک‌ها، افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۷۰۰ پروژه و طرح با سرمایه گذاری بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان، بهبود شاخص فضای کسب و کار انجام شده است.

او  با تشکر از کسبه و فعالین اقتصادی و مردم در خصوص همکاری با تصمیمات تنظیم بازار استان افزود : حداکثر تلاش در حوزه تامین کالا‌های ضروری مردم به صورت کامل و با قیمت مناسب در طول سال و برخورد با گرانفروشی و احتکار به صورت جدی صورت گرفته است.

بدری افزود : توجه ویژه توسعه تجارت خارجی و تدوین سند توسعه تجارت خارجی، تاکید استاندار در مورد لزوم نقش آفرینی بانک‌های خصوصی در توسعه استان و توزیع اقلام و کالا‌های اساسی بدون صف به صورت موفق در استان با تاکیدات استاندار انجام شده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.