لیونل مسی توانست بیش از ۱۰ میلیون توییت را در ۲۴ ساعت اخیر به نام خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  لیونل مسی ستاره تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد از این تیم جدا شود و با واکنش گسترده کاربران فضای مجازی رو به رو شده است.

طبق ادعای رسانه‌های اروپایی خروج نیمار جونیور از بارسلونا ۵۳۰ هزار و جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید  ۸۰۰ هزار توییت را در بر داشته است.

حالا که لیونل مسی اعلام کرده  از بارسلونا می رود  با ۱۰ میلیون توییت در ۲۴ ساعت اخیر رکورد زده است. در رکوردی دیگر، دوشنبه شب طی یک ساعت سرچ عبارت "Messi leaves Barca" یا «مسی بارسلونا را ترک‌می‌کند» در گوگل ۲۳۰۰ درصد افزایش داشت. ‏کلمه مسی هم از تمام کلمات دیگر حتی کلمه Covid  هم بیشتر سرچ شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
این نشان دهنده سطح عقل و فهم و ...مردم دنیاست و عده ای از جوانان است که در چه سطحی از شعور برخوردارند و جواب این که چرا نباید وضع دنیا مثل جنگل باشد و چرا نباید نظام امریکایی وجود داشته باشد تا بهشان زور بگوید و جنایت بکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
یعنی کی بشه دنیا از دست این فوتبال به درنخور و حواشی بیفایده اش نجات پیدا کنه؟؟؟ یعنی اینقدر مردم خرکنی و سرگرمی دم دسته که حتی کرونا هم نتونست خیلی جلوی عدم برگزاری این ورزش و فشار دولتها و مافیا ...رو بگیره!!! هزاران شغل در کل دنیا نابود شد ولی این ورزش بیفایده برا سرگرم کردن و حواس پرت کردن ملت ها ادامه پیدا کرد. ببین چه خبره که حتی بی تماشاچی هم بازی کنن بازم براشون سود داره؟؟؟
آخرین اخبار