رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی لباس کار در این شهرستان خبر داد.

سید ناصر حسینی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از آنجا که طبق هماهنگی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شده است نمایشگاه تخصصی لباس کار برای نخستین بار و در شهرستان برگزار شود، از این رویداد مهم به عنوان فرصتی مغتنم معرفی و شناساندن شرکت‌های تعاونی تولید پوشاک و سایر فعالان و تولیدکنندگان پوشاک شهرستان است.

او بیان داشت: در این نمایشگاه از ظرفیت‌های بالقوه شهرستان در این حوزه و حوزه‌های مرتبط با آن پرده برداری می‌شود و همچنین زمینه ساز رشد، شکوفایی، بهبود و تحول چرخه اقتصادی بنگاه‌های تولیدی خواهد بود و از دیگر سو توسعه اشتغال در شهرستان را در پی خواهد داشت.

حسینی بر لزوم پیگیری مجدانه تمامی عوامل اجرایی نمایشگاه و استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان و تمسک به فرهنگ همیاری و روح تعاون در زمینه هر چه بهتر برگزار نمودن این نمایشگاه تاکید کرد.

صرفه جو معاون فرماندار اندیمشک نیز گفت: این رویداد فرصتی مغتنم جهت شناساندن ظرفیت‌ها و سرمایه‌های بالقوه اندیمشک در حوزه صنعت است و افزایش آمار اشتغال و بهبود چرخه اقتصادی شهرستان را از خروجی‌های مورد انتظار این نمایشگاه است.

او تصریح کرد: نکته و مبحث اساسی که باید مورد توجه قرار گیرد این ا ست که رصد و مقایسه اوضاع شهرستان با سایر نقاط استان و حتی کشور حاکی از پیشرو بودن اندیمشک در حوزه‌های مختلف در سطح کشور است و در این میان یکی از فعالترین مجموعه‌ها و ادارات شهرستان، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی با مدیریت حسینی است که سهم قابل توجهی در تحول سازنده در حوزه تعاون و کار شهرستان داشته اند.

صرفه جو افزود: اشتغال مستقیم، غیر مستقیم و جانبی به مدد فعاایت کارگاه‌ها و شرکت‌های در حال بهره برداری شهرستان افزایش یافته است که می‌توانیم با خلاقیت و تحول طرز فکر و دیدگاهمان به امور، اوضاع بهتری را برای ارتقاء نرخ اشتغال و بهبود اوضاع اقتصادی شهرستان رقم بزنیم و اینجاست که لزوم و ضرورت وجود کارآفرین خلاق مشخص می‌شود، کسی که بتواند از ظرفیت‌های موجود استفاده حداکثری را ببرد و امید است فعالان حوزه پوشاک شهرستان از فرصت پیش آمده در این نمایشگاه نهایت بهره برداری را داشته باشند.

معاون فرماندار اندیمشک ادامه داد:پیش بینی می‌شود به یاری پروردگار و همت همه دست اندرکاران این نمایشگاه نتیجه مطلوب حاصل شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار