سهمیه ویژه نذورات هیئت‌های مذهبی خراسان جنوبی از طریق سامانه "بیرق" توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبیرجند ، عابدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در کارگروه تنظیم بازار استان گفت: طرح ویژه تنظیم بازار ایام محرم و صفر به منظور برنامه ریزی برای تخصیص سهمیه اقلام خوراکی به هیئت‌های مذهبی استان انجام می‌شود و مسئولان هیئت‌ها باید از طریق ثبت نام در سامانه "بیرق"و مراجعه به اداره کل تبلیغات اسلامی، سهمیه خود را دریافت کنند.

او افزود: شرایط امسال با همیشه متفاوت است و تأمین اقلام باید با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام شود و نظارت بر توزیع، با ناظران ادارات صنعت، معدن، تجارت، تعزیرات حکومتی، تبلیغات اسلامی و اتاق اصناف است.

عابدی ادامه داد: امسال سهمیه مربوطه افزایش یافته و حواله آن تا پایان محرم و صفر معتبر خواهد بود تا عزاداران حسینی در این خصوص دغدغه‌ای نداشته باشند.


بیشتر بخوانید


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: سهمیه ویژه نذورات شامل برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و سفید می‌باشد که توزیع آن از امروز آغاز می‌شود.

او افزود: هیچ مشکلی برای تأمین اقلام مورد نیاز در استان نیست و نیازی به وارد کردن کالا از سایر استان‌ها نداریم.

عابدی تصریح کرد: مردم استان نباید در این ایام برای تأمین کالا‌های خوراکی شامل برنج، گوشت، شکر، روغن و سایرکالاهای مورد نیاز دچار مشکل شوند و ضروری است نیاز سنجی لازم از بازار صورت گرفته و در کمیته تخصصی، تصمیمات لازم برای تأمین کالا اتخاذ شود.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.