۶۵ درصد دانش آموزان دامغان به سامانه شاد دسترسی دارند

مدیر آموزش و پرورش دامغان گفت: ۶۵ درصد دانش آموزان شهرستان دامغان به سامانه شاد دسترسی دارند و مابقی از طریق رسانه‌ها و درس‌نامه، به تحصیل ادامه می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن کاتبی مدیر آموزش و پرورش دامغان با بیان اینکه ۶۵ درصد دانش آموزان دامغان به سامانه شاد دسترسی دارند، اظهار داشت: تاکنون بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان پایه‌های مختلف تحصیلی در آموزشگاه‌ها ثبت نام کردند.

او افزود: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس از نیمه شهریور ماه ۹۹ هستیم، همه مدارس برای حضور دانش آموزان دامغانی ضد عفونی می‌شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش دامغان با اشاره به اینکه در این شهرستان ۳۰۰ دانش‌آموز فاقد هویت وجود دارد، اظهار داشت: در تلاش هستیم برای تحصیل دانش آموزان فاقد هویت در دامغان تعیین تکلیف شود.

کاتبی به احداث ۱۶ مدرسه با ۱۱۲ کلاس درس و با وسعت ۱۸ هزار متر مربع طی سه سال اخیر در دامغان خبر داد و اظهار داشت: پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز و مرمت مدارس دامغان اختصاص یافت همچنین باید گفت در سال تحصیلی جدید ۱۳ هزار و ۹۶۰ دانش‌آموز دامغانی در ۱۱۰ آموزشگاه از نیمه شهریور و همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار