همزمان با گرامیداشت هفته دولت، دو مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان همدان به بهره‌برداری رسید.

۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی همزمان با هفته دولت در استان افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه راه‌اندازی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی نقش مؤثری در تأمین ایمنی مسافران و کاهش آمار تصادفات دارد، اظهار داشت: بهبود کیفیت خدمات این مجتمع‌ها علاوه بر آن که به گسترش صنعت گردشگری کمک می‌کند، گامی موثر در جهت کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی راه‌ها است.

او افزود: مجتمع خدماتی رفاهی نگین دشت موسی آباد در محور اسدآباد – موسی آباد توسط بخش خصوصی با اعتبار سه و نیم میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع احداث شده است.

پناهنده یادآور شد: در این طرح که عملیات اجرایی آن از سال ۹۵ آغاز شده، زمینه اشتغال ۸ نفر فراهم شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بهره‌برداری از مجتمع خدماتی رفاهی جدی امین پور در کیلومتر ۷ محور اسدآباد – کرمانشاه را از دیگر مجتمع‌های قابل افتتاح این هفته برشمرد و ابراز داشت: برای این طرح نیز مبلغ ۷ میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی و آورده شخصی هزینه شده است.

این مسئول ادامه داد: این مجتمع نیز در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۷۷۴ مترمربع احداث شده و زمینه اشتغال ۱۲ نفر فراهم شده است.

مصطفی پناهنده تأکید کرد: در هر دو مجتمع کاربری‌های داخلی شامل جایگاه گازوئیل و بنزین، فروشگاه، سرویس بهداشتی، خدمات خودرویی، نمازخانه، واحد اداری، پارکینگ، فضای سبز، ماشین شویی  و سردخانه ایجاد شده است.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار